12 Eylül 2013 Perşembe

YARRAĞIMI YALAMASI MUHTEŞEMDİ

MERHABA BEN KAAN. BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYEYİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. BEN 31 YAŞINDA KUMRL ELA GÖ...ZLÜ 1.80 BOYUNDA REKLAMIMI YAPMAYI SEVMEM AMA İYİ TATLI GÖRÜNÜMLÜ BİR GENCİM. BUNDAN 4 AY ÖNCE SANAL PORTALLARDAN BİRİNDE ÖZLEM TAKMA ADLI BİRİYLE TANIŞTIM.




BANA EVLİ OLDUĞUN.U VE ÇOCUKLARI OLDUĞUNU SÖYLEDİ. BENDE BU NEDENDEN DOLAYI KENDİSİNE NORMAL BİR ŞEKİLDE YAKLAŞTIM. GERÇEK ŞUKİ AKLIMDA ...ONU...NLA... İLGİLİ DEĞİŞİK BİR DÜŞÜNCE YOKTU. AMA BİR TARAFTANDA SANAL ORTAMDA OLMASI MUTSUZ BİR EVLİLİĞEMİ İŞARET SORUSUDA AKLIMDAN GEÇMİYOR DEĞİLDİ. NEYSE BİZ ÖZLEMLE ZAMAN ZAMAN YAZIŞIRDIK NORMAL SOHBETLERDE AMA PEK İLGİ GÖSTERMEZDİK BİRBİRİMİZE.
BİR GÜN YİNE MSN AÇTIM BAKTIM ÖZLEM AÇIK. AMA KARŞI TARAFTAKİ KENDİSİ DEĞİL TEYZESİYMİŞ. BANA BEN TEYZESİYİM AMA KONUŞABİLİRİZ KENDİSİNİN İŞİ VAR DEDİ. ONUNLADA SOHBET EDERKEN CAMERA AÇMAMI İSTEDİ VE AÇTIM. DAHA SONRLARDA BANA BEKAR OLSAYDIM SENİNLE GÖRÜŞMEK İSTERDİM DEDİ. ARDINDAN ÖZLEM ORAYA GELDİ VE SOHBETE TANIKLIK EDERKEN ONUNDA İLGİSİNİ ÇEKMİŞİM. TELEFONLA KONUŞALIM TEKLİFİ YAPTI TEYZESİ VE ÖZLEMDE EV NUMARANISI VERDİ. BUNU VERMESİNİN NEDENİ ASLINDA TEYZESİNDEN SONRA BENİMLE KONUŞMAK İSTEMESİYMİŞ. VE TELEFONU ÖZLEM AÇTI. HABERİ YOKMUŞ GİBİ DAVVRANDI. NEYSE BİR SÜRE SONRA ÖZLEMLE BENİM ARAMDA CAMERADA SANAL SEKSLER YAŞANDI. KOCASIININ OLLMADIĞI ZMANLAR BENİ ARAR SEVİŞİRDİK KISMEN. VE BEN BİRGÜN BURSA\'DAKİ TEYZEME GİTMEYE KARAR VERDİM. ODA BANA HEP GEL BİR AN ÖNCE SİK BENİ, DAYANAMIYORUM KAAN DERDİ. BEN BURSA\'YA GİTTİĞİMİN İKİNCİ GÜNÜ ONUNLA BİR CAFEDE BULUŞTUK BURSA\'DA. SARILDIK ÖPÜŞTÜK KOKLAŞTIK. BEN O ORTAMDA GÖĞÜSLERİNİ AVUÇLAMAYA ÇALIŞTIM ODA DAYANAMADI FERMUARIMI AÇARAK SİKİMİ ALİNE ALDI OYNAMAYA BAŞLADI ÇEVREYE ÇAKTIRMADAN. İKİMİZDE ÇİLEDEN ÇIKMIŞTIK ARTIK.BİR ARA ÇEVREYİ SÜZDÜ VE EĞİLİM SİKİME DOĞRU BİR ÖPÜCÜK ATTI.BEN ÇILDIRMIŞTIM VE KULAĞINA SENİ BİR AN ÖNCE SİKMEM LAZIM DEDİM ODA BANA AMIMA KOY KAAN, DELİRTİYOSUN BENİ ERKEĞİM DEDİ. O GÜN ÖYLE AYRILDIK VE BEN ÜNİVERSTEYE GİDEN BENDEN BİR YAŞ KÜÇÜK OLAN KUZENİME NE YAP NE ET BANA BİR EV AYARLA DEDİM. AMA SINAV ZAMANLARI OLDUĞU İÇİN BUNU YAPAMADI ÇOCUK. BENİMDE AKLIIMA ULUDAĞ İSTİKAMETİ GELDİ. SESSZİ SAKİN YERLER. ONA DEDİM GEL GİDELİM GEZELİM ORALARI DEDİM AMA ODA BENDE O GEZMENİN AMACINI İYİ BİLİYODUK. 1-C OTOBÜSÜYLE SON DURAKTA İNDİK VE YUKARI DOĞRU YÜRÜMEYE BAŞLADIK ÖZLEM\'LE. BİR SÜRE SONRA BİR PATİKA YOL GÖRDÜK GİRELİMMİ DEDİ GİRELİM DEDİK VE YÜRÜMEYE BAŞLADIK. ETRAFIDA KOLAÇAN EDİYORUMKİ SİKİŞMEK İÇN UYGUN BİR ORTAMMI DİYE. TAM BU KONUDA SORUN OLMADIĞINI GÖRÜNCE BİR ANDA O BANA BENDE ONA YAPIŞTK VE DELİLER GİBİ ÖPÜŞÜYODUK. BİR TAFAFTANDA BEDENLERİMİZ YAPIŞTI VE BENİM 19 LUĞU DAYAMIŞTIM ONA ODA BUNU HİSSETTİKCE ÇILDIRDI. ARKASINA GEÇTİM VE GÜZL KALÇALARINA DAYANDIRRIKEN KULAK MEMELERİNİ EMİYOR VE GÖĞÜSLERİNİ ELBİSENİN ÜSTÜNDEN OKŞUYORDUM. ONUNLA HEP HAYALİNİ KURDUĞUMUZ SİKİŞ ŞEKLİNİ DENEMEYE BAŞLADIK. ÖNCE EĞİLDİ SİKİMİ BİR VADUZ GİBİ EMMEYE BAŞLADI. BEN İYİCE BAŞTAN ÇIKMIŞTIMSAÇLARINI TUTUYORUM RESMEN AĞZINI SİKİYORUM. BİR SÜRE SONRA O HAYALİMİZDEKİ POZİSYONA GEÇTİK. HENÜZ SOYUNMADAN ETEĞİNİ YUKARI SIYIRIP AĞACA YÜZÜSTÜ DAYAYIP ARKADAN SİKMEYE BAŞLADIM ONU. AÇIK HAVADA VE DOĞAL BİR ORTAMDA SEX BU KADAR GÜZEL OLACAĞINI HİÇ TEHMİN ETMEMİŞTİM. O ŞEKİLDE POMPPALARKEN ARKADAN SİK BENİ KAAN HİÇ BIRAKMA AŞKIM DİYE İNLİYOR ÇIĞLIK ATIYORDU. VE BU DEDİKLERİ BENİ DAHADA ÇOŞTURUYORDU. VE O ŞEKİLDE SİKERKEN TAM BOŞALACAĞIMI ANLADIĞI SIRADA DİZ ÜSTÜ ÇÜKTÜ VE SİPERMLERİMİN HEPSİNİ YUTTU. ORADA AĞACIN DİBİNDE BİR SÜRE DİNLENDİKTEN SONRA 2 DEFA DAHA SİKİŞTİK VE 3 GÜN SONRA İSTANBULA GERİ DÖNDÜM. AMA NE O NEDE BEN ÖYLE DEĞİŞİK BİR FANTAZI YAŞAMAMIŞTIK TADI DAMAĞIMDA KALDI 0538 703 19 41 TELİM GİZLİ NOYADA AÇIK ZEVK ALMAK İSYEN BAYA

9 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait,19cm kalın

      Sil
  2. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  4. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN IST MALTEPEDEN JIGOLO NUZ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ O KADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EŞİNLE BERABER MUKEMEL Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR VE İŞİNDE UZMAN JIGOLO ARAYAN KALIIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜ Bİ ERKEK ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM MUHTESEM Bİ SEKSİ BERABER YASAYALIM LÜTFEN CİDİ VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. SLM KONYADAN OZGUZ BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil