12 Eylül 2013 Perşembe

Bakire Esra

==
Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık. Henüz bakireydim ve bekaretimi kocam bozacaktı.
Odamız harika bir balayı süiti idi. Ali yakışıklı gencin bahşişini verdi. Daha sonra odada ikimiz kaldık. Ali beni hayrette bırakacak bir soru sordu. Her zaman sıra dışı şeyleri yapmaktan hoşlanırdı ama ondan böyle bir teklifi hiç beklemezdim. Bana "bekaretini biraz önceki çocuğun bozmasına ne dersin?" dedi.




İlk başta çok sinirlendim, biraz tartıştık daha sonra kendimden hiç beklemediğim bir davranış sergiledim. Aliye tamam dedim. Ali hemen resepsiyonu arayarak biraz önceki genci çağırdı. Ali ve ben de bu arada hazırlanmaya başladık. Ali tamamen soyunarak bornozunu giydi. Bana da mavi geceliğimi giymemi söyledi. Ben banyoda hazırlanırken Alinin durumu gence anlattığını duydum O bu işe dünden razıydı hemen kabul etti.

Ben hazırlığımı tamamlamıştım,banyodan çıktım ikisininde gözleri üzerimdeydi. İç çamaşırı giymemiştim. Vücudumun bütün hatları belli oluyordu. Göğüslerimin sivrileşmiş uçları geceliğimi yırtacak gibi duruyoydu. Ali bana doğru yaklaştı elimden tutarak beni yatağa yatırdı. Bu arada adını hala bilmediğimiz genç te soyunmaya başlamıştı.

Ali geceliğimin önündeki bütün düğmeleri açtı. Kendisi de bornozunu çıkarttı. Bacaklarımı iki yana açtı ve bacaklarımın arasına geçerek masturbasyon yapmaya başladı. Göbeğimin ve amımın üzerine bütün menilerini fışkırttı. Yakışıklı gencin büyük sikinin amıma girerken fazla acıtmadan rahatça kayması için bunu yapmıştı. Ali çekilerek yatağın kenarına oturdu.Yakışıklı genç bacak arama girdi koca sikini tam amıma sokmaya hazırlanıyordu ki ben birden durun dedim.

İkisi de benim vazgeçtiğimi zannettiler. Ben Yakışıklı gence adını bilmeden beni sikmene izin veremem dedim. Adının Tolga olduğunu söyledi.İkisi de rahatlamıştı. Tolga sikinin kafasını yerleştirerek yavaş yavaş itmeye başladı. Alinin menileri sayesinde Tolga’nın siki amımın içine rahatça kaymaya başladı.

Amım Tolganın sikini sıkıyordu.Tolga gerilerek bir anda sikinin tamamını amıma soktu.Bu bana biraz acı vermişti.Tolga amımın içinde ileri geri gidip geldikçe bu acı zevke dönüşüyordu. Tolga ritmik hareketlerle sikini amıma sokup çıkarıyordu. İkimizde aynı anda boşaldık.

Kocam "Amının bekarekini Tolga bozdu götünün bekaretini de ben bozacağım!" dedi ve beni yüz üstü yatırdı ve karnımın altına da bir yastık koyarak uygun pozisyona gelmemi sağladı. Bu arada Tolga da yatağın baş tarafına geçerek sikinden akan menileri emmem için ağzıma soktu. Ali Amımdan akan menilerle göt deliğimi iyice sıvadı ve birkaç kere parmaklarını sokup çıkararak genişletmeye çalıştı.

Bacaklarımı iyice gererek iki yana açtı ve sikini götüme sokmaya başladı. Siki götüme çok zor giriyordu.Birden gerilerek Sikinin tamamını götüme soktu.Canım çok yanmıştı ama gidip gelmeye başlayınca bu acı yerini zevke bırakmaya başladı. Ali sikini sokup çıkartıkça ben Tolganın sikini daha fazla emiyordum.Ali ve ben boşaldık 1-2 saniye sonra Tolga da büyük bir patlama ile ağzımı meni ile doldurmuştu. Ben ağzımdaki bütün menileri emiyordum.

Daha sonra Tolga sırtüstü yatağa uzandı ben de ata biner gibi tekrar kalkan sikinin üstüne oturdum siki artık genişlemiş olan götüme yavaş yavaş giriyordu.Ali de sikini amıma sokmaya başladı. Çifte zevki aynı anda yaşıyordum. Ali ve Tolga beni ritmik hareketlerle sikmeye başlamışlardı. Üçümüzde arka arkaya boşaldık. Harika bir gerdek gecesiydi.
==

20 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait,19cm kalın

      Sil
  2. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  3. Ben antalya yadan can bayanlar ayrıca masörum rahatlatmak benim işim arayın hertürlü rahatlatayım05320558597 antalya lutfen

    YanıtlaSil
  4. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok evli ciftler bekliyorum arayin 5462519585 bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  9. Slm azgın duyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını nişanlısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikmle sizlri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  10. rokettube arşivi yepyeni rokettube izleyiniz

    YanıtlaSil
  11. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN IST MALTEPEDEN JIGOLO NUZ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ O KADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EŞİNLE BERABER MUKEMEL Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR VE İŞİNDE UZMAN JIGOLO ARAYAN KALIIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜ Bİ ERKEK ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM MUHTESEM Bİ SEKSİ BERABER YASAYALIM LÜTFEN CİDİ VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  13. SLM KONYADAN OZGUZ BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil
  14. Canım am göt yalamak istiyor yalatmak isteyen sekse düşkün istekli  olgun    ateşli azgın dul genç bayanlar arayın seks yapalım tel özele açık 3G var bayanlar arayın 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  15. Selam ben istanbuldan şeref yatagında olup amını okşayan canı sex isteyen istekli ateşli azgın olgun dul gen bayanlar arayın sex yapalım am göt yalamayı çok seviyorum hadi bayanlar arayın 3G tel özele açık 0538 639 92 24 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  16. Selam ben istanbuldan şeref ne istediğini bilen kendine güvenen sekse düşkün istekli ateşli azgın olgun dul genç bayanlar arayın am göt yalamayı çok seviyorum çiftlere üçüncü olurum tel özele açık 3G var hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  17. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24  0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  18. Canım am göt yalamak istiyor yalatmak isteyen sekse düşkün istekli  olgun    ateşli azgın dul genç bayanlar arayın seks yapalım tel özele açık 3G var bayanlar arayın 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  19. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil